All for Joomla All for Webmasters

nine operettszinhaz 202109 2

  BUDAPESTI OPERETTSZINHAZ LOGO

Az új évad szeptemberben a NINE - KILENC musical premierjével kezdődik, amely Federico Fellini híres, önéletrajzi ihletésű filmje, a 8 és fél színpadi adaptációja.

NINE - KILENC, MUSICAL, BUDAPESTI OPERETTSZÍNHÁZ 2021.09.24-TŐL


Hogyan lett divat a sportruházat

 

Pozitív fordulat érzékelhető a világban: egyre többen tornázunk rendszeresen és hordjuk a leggingeket, hogy ezt jól láthatóan be is bizonyítsuk. Válaszul a Nike remekül megragadta a lehetőséget és a sportok rajongóiból közösséget épít.
Elérték, hogy mára 25 millió nő edz a nike+running és a nike+training telefonos alkalmazásokkal, melyek gyakorlatsorokat tartalmaznak. "A nap bármely szakában, akár éjszaka is elérhetőek a gyakorlatok." - mondta a Nike brit elnöke, Trevor Edwards. "Jelentkezzen be a nike.com-on és figyelje a hírcsatornákat és természetesen az új árukészletet. Azt is megtalálja, hogy mások mit szeretnek, vagy épp nem egy adott termékben, illetve, hogy ki mikor milyen eseményen vesz részt.

 

"Ez egy olyan közösség, ahol az emberek bizalmat szavaznak egymásnak és elkötelezettek, valahogy úgy, mint amikor még iskolás korunkban csapatjátékok voltak és szinte hallani lehet edzés közben a többiek biztatását. Sok nő tartós barátságokat köt a Nike rendezvényeken." - mondta Mark Parker, a Nike amerikai vezérigazgatója.  Az amerikai Portlandban annyira erős a "Just do it" hatás, hogy még a sportboltok eladói is egytől egyig atlétákká válnak.

S bár a Nike a piacvezető, a többi nagy márkával együtt a sportos divat lassan begyűrűzött a kifutókra is, amikor egy-egy nagy sportmárka híres divattervezőkkel együttműködve jelent meg valamelyik divatbemutatón. Így tett az Adidas és Stella McCartney, vagy a Puma és Alexander McQueen legutóbb a London Fashion Weeken.

A mai topmodellek, Karlie Kloss, vagy Doutzen Kroes is éppúgy reklámozzák edzésterveiket, mint annak idején Cindy Crawford és Claudia Schiffer, csak ma már annyi ingyenes tréning van a youtube-on, hogy Karlie Kloss inkább a Nike fitness nagykövete lett, és nyitottak egy modelFIT nevű fitnesstermet New Yorkban, amely azt üzeni a világnak, hogy igenis a sportosabb modelleké a főszerep a divatszakmában.

A végtelennek tűnő zöld lötty szürcsölő, designer pólót viselő, jógára tartó divathóbort azt jelenti, hogy a leggings és otthoni póló fitness szerkónak leáldozott. A mai fitness ladyk trendin akarnak kinézni edzés közben is, melyet a ruha- és sportcipő gyártó cégek oly módon támogatnak, hogy lecserélik a női sportcipőket és dresszeket, tréningeket eddig oly jellemző rikító pinket az alap, lágyabb rózsaszínre és a sportruhák szabását is divatosabbra, nőisebbre, az alakot szépen kiemelővé alakítják még a dzsekik tekintetében is. A Nike Woman alelnöke, Amy Montagne szerint: "A fitness ma már nem egy időtöltés csupán, hanem maga a nő."

 

 





Cimkék: : női divat 2014, női divat magazin, női divat, női divat 2015, divat, fashion, sportos divat, divatos sportruházat