A VI. Fashion Diffusion: The Event patinás helyszínen, a budapesti Bálna Honvédelmi Központban került megrendezésre, ami jelentősen emeli bármely esemény presztízsét és felkelti az érdeklődést. A többnapos programsorozat előhírnöke a december 5-én, a Mystery Hotelban tartott sajtótájékoztató volt, amit december 7-8-án divatbemutatók, előadások és popup kiállítások követtek.
A főszervező Tóth Anita Zsanett nemzetközi együttműködéssel, tervezői versennyel és díjátadóval álmodta meg a rendezvényt, melyen 17 divattervező mutatta be legújabb kollekcióját, valamint hegedűszó és fodrászshow kísérte a vonulásokat. Az ünnepekhez közeledvén a kollekciók többsége alkalmi viseletekből állt, érdekes kontrasztot mutatott az ezek közt felbukkanó, kortárs, sötét, gótikus összeállítás, valamint a lázadó dinamikát magában hordozó piros szettek. A magyar divatszíntéren újdonságként hatott a csak gyermek- és tinimodellekkel felvonultatott ünneplőruha bemutatók sora.
Egyelőre még kicsit szokatlan, de erősen terjedő jelenség egyre több rendezvényen a vegyes modellek foglalkoztatása, így életkorban és megjelenésben is szélesebbre nyíltak a feltételek a kifutón megjelenő szereplőket illetően. Az egészen apró kislányoktól a tiniken át, a megszokott modell korosztály, valamint az érett hölgyek; vékonyabbak és teltebbek is mutattak be ruhákat, ami egészen biztosan közelebb hozza egymáshoz a ruhák tervezőit, kereskedőit és a vásárlókat, a ruhák viselőit.
A helyszín adottságainak lehetőségét kihasználva a divatbemutatók alatt is láthatóak voltak a kiállítók, kozmetikai és egyéb szépségipari, valamint természetesen ruhamárkák popup standjai, ahol termékmintákat is lehetett tesztelni, vagy egy-egy kiszemelt ruhát megvásárolni. A vonulások után kihirdették a végig jelen lévő, nemzetközi zsűri által kiválasztott magyar és nemzetközi nyertest, akik így regisztrációt szereztek a Modavision elnevezésű spanyolországi divatgálára. 2025. június 7-én Madridban a Világ legjobb tervezőjét választják ki a jelentkezők közül