A Sentiments - Joó Beatrix ruhadarabok olyan nők számára készülnek, akik számára az öltözködés önkifejezési mód és hatást kívánnak gyakorolni környezetükre. A letisztult és kecses dizájn érzéki és feltűnő részletekkel kombinált, ezzel megalkotva a tökéletesen egyedi öltözetet.
Véget ért a Magyar Divat & Design Ügynökség első Talents Mentorprogramja, amely a szektor frissdiplomás és végzős hallgató tervezőinek szakmai támogatása érdekében indult. A Talents kiemelt célja, hogy megismerkedhessenek a kreatív szegmensben rejlő széleskörű lehetőségekkel a pályakezdő fiatalok. A nagy számban beérkező jelentkezésekből a szakmai zsűri 10 mentoráltat választott ki, akik workshopok, tematikus szakmai napok és kerekasztal-beszélgetések mellett szakmai gyakorlaton is részt vettek a divat, design és média területén.
A Magyar Divat & Design Ügynökség augusztus 28. és szeptember 3. között rendezi meg a régió egyik legfontosabb szakmai eseményét, a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW). Megújuló szakmai koncepció, a regionális szerep erősítése és a Z generációra fókuszáló Fashion HUB az őszi rendezvény legfontosabb hívószavai. A BCEFW célja, hogy hidat képezzen a régiós országok között és kaput nyisson a tervezők számára a nemzetközi színtérre.
4 magyarországi, 1 montenegrói divatbemutató, amerikai, milánói, párizsi felkérések árulkodnak Ilona Szabó lendületéről, amit startup vállalkozásába fektetett az elmúlt egy év során. Folyamatosan dolgozik valamelyik ruhán, ötletel, miközben kórházi hivatását is ellátja, piacon üzletel, felnevelt 3 gyermeket és jelenleg 2 kutyáról és 2 macskáról is gondoskodik.
A Fashion Diffusion Hungary és a mögötte álló Tóth Anita Zsanett hazánk egyik legdinamikusabb, új generációs divatipari szereplője. A cég működtet egy ügynökséget, egy designer üzletközpontot és egy wellness részleget, valamint megrendezi évente Budapesten a The Fashion Show-t.
Poprádi Flóra a CUKOVY kreatív igazgatója nicaraguai anyától és magyar apától született Budapesten. A különböző kultúrák hatása munkájában középpontba helyezte a kontrasztok megjelenítését. Munkája és tanulmányai Európa különböző helyeire vezették, így Barcelonába, Koppenhágába, Londonba, Párizsba, kipróbálta magát jelmeztervezőként, stylistként és művészeti vezetőként. Flóra a Cukovy előtt a párizsi Marine Serrenél, és a londoni Rejina Pyonál is dolgozott, idén elnyerte az Év Tervezője díjat a Glamour Women of the Year gálán.
Corata Mónika az egyediség és az önmegvalósítás fontosságára helyezi a hangsúlyt az öltözködésben. Úgy véli a divat nem csak a trendekről szól, hanem arról, hogy megtaláljuk a saját stílusunkat és önmagunkat fejezzük ki a ruházatunkon keresztül. Arra ösztönzi a hölgyeket, hogy válasszanak olyan ruhadarabokat, amelyek kényelmesek és praktikusak, ugyanakkor megfelelnek az egyéni stílusuknak. Kövessék a saját ízlésüket, ne csak a divatbemutatók és magazinok által meghatározott szabályokat.
A prémium magyar ruha márka új kollekcióval köszönti az aktuális időszakot, amely egy több szezonon átívelő időutazásra invitál. Az időtlen termékeket a 60-70-es évek építészeti irányzatai, a korszakot meghatározó épületek, bútorok, kárpitok inspirálták.
A tavaszi Budapest Fashion Weeken a kapunyitás pontos, a beléptetés és az ültetés zökkenőmentes, minden néző vendégnek érezheti magát, hiszen amikor már teltház közeli a terem, sokszor az igazán lelkiismeretes főszervező Kenguru saját maga intézkedik, hoz plusz széket annak ellenére, hogy a megfelelő személyzeti, segítői létszám rendelkezésre áll minden pozícióban.