• Home
  • Divat
  • Fashion week
  • A Milano Fashion Week nemzetközi forgalmazói kapcsolatokat hozott a fiatal magyar tervezőknek

Fashion week

A Milano Fashion Week nemzetközi forgalmazói kapcsolatokat hozott a fiatal magyar tervezőknek

A Neiman Marcus és a Bergdorf mellett a svájci Hay-Hay Concept, Sari Spazio Showroom, valamint a Tomorrow buyerei és Gianna Trevisan, Wfylab showroom képviselője mind ellátogattak a Fashion HUB-ba és a divatbemutatóra, továbbá a Camera Buyers és a Camera Showroom is részt vettek a Budapest Select programokon. A Spazio 38 Showroom és a Daad Dantone, ahol jelenleg is megtaláljuk magyar tervezők kollekcióit, és a Sugar is kifejezte érdeklődését a magyar márkák iránt.
 |  Super User  |  Fashion week

Mérföldkövet jelentő, 10. alkalommal mutattak be a magyar tervezők a Milano Fashion Week-en. A Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) és a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 5 éve fennálló stratégiai együttműködése keretében ezúttal 6 magyar márka jelent meg a Budapest Select ernyőmárka alatt. A CNMI Fashion Hub-jának megnyitóján a BORBALA, a PINETIME CLOTHING és az UNREALINDUSTRY prezentációját tekinthette meg a közönség. A Budapest Select kollektív divatbemutató keretein belül a KATA SZEGEDI, a THEFOUR és a ZSIGMOND 2024-es tavasz-nyári kollekcióját láthatták néhány méterre a milánói dómtól, a presztízsértékű Palazzo Reale-ban.

 MFW SS24 7

„Büszkék vagyunk arra, hogy öt éve sikeres szakmai partnerséget ápolunk a CNMI-vel. A magyar tervezők számára hatalmas lehetőséget jelent a Milano Fashion Week-en való bemutatkozás, hatékony és célzott módon növeli a nemzetközi láthatóságukat. Mindezt a Budapest Select közös ernyőmárkával tovább erősítjük és azt tapasztaljuk, hogy szezonról szezonra felismerik őket és egyre nagyobb az érdeklődés irántuk. Az, hogy a Budapest Central European Fashion Week után néhány héttel ismét a magyar tervezőkre irányul a nemzetközi média és buyerek figyelme, támogatja Magyarország régiós divatipari pozíciójának megerősítését, valamint hozzájárul az országimázs építéséhez.” – hangsúlyozta Jakab Zsófia, az MDDÜ vezérigazgatója.

Zsofia Bata-Jakab;Carlo Capasa;Anita Szucs-Forintos
A magyar tervezők kollekcióival két helyszínen találkozott a közönség. A CNMI Fashion HUB-jának megnyitóján, 2023. szeptember 19-én három márka – a BORBALA, a PINETIME CLOTHING és az UNREALINDUSTRY – prezentációja vonzotta a szakma képviselőit és divat iránt érdeklődőket a Palazzo dei Giureconsulti patinás épületébe. Presztízsértékű helyszínen, a milánói dóm közvetlen szomszédságában a Palazzo Reale-ban, azaz a királyi palota épületében valósult meg a Budapest Select kollektív divatbemutató 2023. szeptember 20-án. A KATA SZEGEDI, a THEFOUR és a ZSIGMOND 2024-es tavaszi-nyári kollekcióját közel 300 ember tekintette meg a helyszínen, amelyet az olasz divatkamara élőben is közvetített online felületein.

MFW SS24 4
„Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a magyar tervezők új generációja számára is lehetőségeket biztosítsunk a hazai és nemzetközi színtéren egyaránt. A Milano Fashion Week-en bemutató divattervezők folyamatosan fejlesztik márkájukat, feszegetik a határaikat a kreativitás területén. Nagyobb felelősségtudat, másfajta látásmód jellemzi őket, mint elődjeiket, és ez szemmel látható hatással van a márkaépítésükkel kapcsolatos céljaikra többek között a fenntarthatósággal vagy a sokszínűséggel összefüggésben. Mindannyiukra jellemző a frissesség, a nyitottság az innovatív megoldásokra, összességben egy új perspektívát hoznak be a divatba. A közös pontok mellett, minden márkának megvan az erőteljes, rá jellemző márkajegye, amely által a Budapest Select egy széles közönséget tudott megszólítani.” – összegezte Forintos-Szűcs Anita, az MDDÜ általános vezérigazgató-helyettese.

MFW SS24 6
A szeptember első hétvégéjén a Budapest Central European Fashion Week-en megjelent magyar márkákat Milánóban is jelentős szakmai figyelem övezte. Carlo Capasa, a CNMI elnöke a prezentációkon és a Budapest Select kollektív show-n is részt vett, a legendás Suzy Menkes, a VOGUE International korábbi szerkesztője a Fashion Hub-ban tekintette meg a magyar tervezők munkáit, valamint Sara Maino, a Conde Nast Italia kreatív tanácsadója az első sorból nézte végig a divatbemutatót. A Neiman Marcus és a Bergdorf mellett a svájci Hay-Hay Concept, Sari Spazio Showroom, valamint a Tomorrow buyerei és Gianna Trevisan, Wfylab showroom képviselője mind ellátogattak a Fashion HUB-ba és a divatbemutatóra, továbbá a Camera Buyers és a Camera Showroom is részt vettek a Budapest Select programokon. A Spazio 38 Showroom és a Daad Dantone, ahol jelenleg is megtaláljuk magyar tervezők kollekcióit, és a Sugar is kifejezte érdeklődését a magyar márkák iránt.

MFW SS24 5

A legnagyobb olasz televízió, a Rai International a kollektív divatbemutatóról forgatott, és a legfontosabb olasz divatlapok és magazinok számoltak be a Budapest Select programjáról, köztük a Vogue Italia, a Marie Claire, a Cosmopolitan és a Fashion United. A Budapest Select ernyőmárka alatt bemutató tervezők mellett a PELSO önálló esemény keretében mutatta be legújabb darabjait. Látványos helyszínen, a milánói Four Seasons Hotel kertjében szervezték meg a Botanical Chronicles kollekció prezentációját.

MFW SS24 11
A CNMI-vel 2018-ban megkötött, majd 2021-ben újabb 3 évre meghosszabbított stratégiai partnerség célja, hogy elősegítse a magyar divattervezők nemzetközi színtérre való belépését. Az együttműködés keretében a partnerek által közösen működtetett nemzetközi mentorprogramban a hazai tervezők hiánypótló szakmai és üzleti ismereteket szerezhetnek, valamint lehetőséget kapnak a Milano Fashion Week-en való szereplésre is. Az Ügynökség által, a nemzetközi gyakorlatok figyelembevételével létrehozott Budapest Select ernyőmárka az egységes megjelenés hatékonyságával elősegítette a még intenzívebb összhatást, miközben a márkák egyedi jellemzői is érvényesülni tudtak és hatással bírtak a milánói eseményekre érkező szakemberekre.  

MFW-SS24--3
MFW-SS24-KataSzegedi-1
MFW-SS24-KataSzegedi-2
MFW-SS24-KataSzegedi-3
MFW-SS24-TheFour-1
MFW-SS24-TheFour-2
MFW-SS24-TheFour-3
MFW-SS24-Zsigmond-2
MFW-SS24-Zsigmond-1
MFW-SS24-Zsigmond-4

https://hfda.hu
https://www.facebook.com/hfdagency/
https://www.instagram.com/hfdagency/

https://milanofashionweek.cameramoda.it/en/
https://www.cameramoda.it/en/

Forrás: Magyar Divat & Design Ügynökség / Hungarian Fashion & Design Agency

anikó

 


More Coverage

Interjú: Joó Beatrix, Sentiments a BCEFW-ről

A BCEFW egy kiemelkedő esemény a divatszakmában, amely lehetőséget ad a tervezőknek, hogy bemutassák kreativitásukat és munkájukat. Fantasztikus lehetőség, hogy a kedves ügyfeleink elsőként láthatják az új kollekciót.

Teltházas show keretében mutatkoztak be a magyar tervezők a milánói divathéten

A Milano Fashion Weeken az MDDÜ és a CNMI közös mentorprogramjában öt magyar tervező - ABODI, CUKOVY, KATA SZEGEDI, ZSIGMOND és a THEFOUR - vonultathatta fel legújabb kollekcióját.

Nemzetközi lehetőségekben segít a BCEFW

A BCEFW kétnapos divatbemutató-sorozata a Millenárison került megrendezésre. A Millenáris G épületében kifutós bemutatók, valamint különleges, kültéri show-k is megvalósultak. A hétvégi programokon több mint 2.500-an vettek részt, emellett több mint 20.000-ren követték magas minőségben, élőben a ...

Copyright © 2013- | Minden tartalom jogvédett. Ászf
www.anoidivat.hu | Elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Vissza a lap tetejére