Design

Teltházas programok a Divat & Design Fesztiválon

Egymásnak adták át a helyet a látogatók a Szent István Nap keretében megrendezett Divat & Design Fesztiválon. A legtöbb programra már az eseményt megelőzően megteltek a helyek, minden korosztály talált magának kreatív kikapcsolódást.
 |  Super User  |  Design

A Magyar Divat & Design Ügynökség közreműködésével negyedik alkalommal valósult meg a Divat & Design Fesztivál augusztus 19-20. között a Millenáris Fogadóban. A résztvevők izgalmas kézműves foglalkozásokon vehettek részt kortárs magyar divat- és formatervezők, valamint kreatív szakmabeliek közreműködésével. Ezenkívül magyar tervezői darabok vásárlására is adódott lehetőség a kizárólag az esemény ideje alatt elérhető, helyszíni pop-up üzletben.

HFDA DivatDesignFeszt 202408

Több mint 4.000 látogató érkezett a Millenáris Fogadóba, hogy részt vegyen a Divat & Design Fesztiválon. Már a nyitásnál hosszú sorban várták az érdeklődök, hogy nekifoghassanak a kreatív alkotásnak. A workshopok sokoldalú lehetőséget nyújtottak a kreatívipar különböző területeire, kozmetikai workshoptól az asztalos mesterségen át az ékszer és trendi fényfűzér készítésig.

Az esemény immár hagyományosan minden korosztályt alkotásra hív. Ez alkalommal is kicsik és nagyok, családok és baráti társaságok egyaránt bekapcsolódtak a workshopokba. A kreatív szakemberek közreműködésével megvalósuló foglalkozásokon különleges és népszerű anyagokkal dolgoztak, gyapjúfilcből, bőrből, fából, textilből, papírból, de még zuzmóból is készültek alkotások. A workshopok résztvevői nem távoztak üres kézzel, ugyanis műveiket magukkal is vihették, az apróságok ajándékként vagy használati tárgyként, kedves emlékként is megállják a helyüket.

Mindössze két nap alatt több mint 500 látogatója volt a pop-up store-nak, ahol egy különleges szelekcióval várták a szervezők az érdeklődőket. Az üzlet kínálata kizárólag az esemény ideje alatt volt elérhető, számos magyar márka darabjaiból vihettek haza a vásárlók ruhadarabokat és kiegészítőket. A Divat & Design Fesztivál amellett, hogy hagyományosan élményt kínál a gyerekeknek és a felnőtteknek egyaránt, edukatív szerepet tölt be, célja a kreatívipari szakmák népszerűsítése és a közösségépítés.

Forrás: Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ)

https://hfda.hu
https://www.facebook.com/hfdagency/
https://www.instagram.com/hfdagency/


More Coverage

Teltházas előadásokkal és tárlatvezetésekkel zajlott a 360 Design Budapest kiállítás

Közel 3.500 látogató volt kíváncsi a 360 Design Budapest kiállításra a Bálnában.

Több mint 6.000 látogatót vonzott a Divat & Design Fesztivál

A Divat & Design Fesztivál egyik fő célja, hogy a változatos témaköröket érintő programok és élmények során minél több hasznos ismeretanyagot adjon át a kreatív ipari szakmák, ezen belül a divat és design szakmák iránt érdeklődők számára.

Budapest Design Material Library INSIDER

A Budapest Design Material Library INSIDER kerekasztal beszélgetés résztvevői ezúttal a természet és a társadalom viszonyát értelmezve a formatervezés és az építészet fenntarthatósági kihívásairól, ezzel kapcsolatban pedig a természetes anyagok használatának népszerűség-növekedéséről beszélgetnek.

Eredményesnek bizonyult az iparági kör bővítése a Magyar Divat & Design Ügynökség Gyártó Mentorprogramjában

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) egyik kiemelt stratégiai célkitűzése a hazai gyártói bázis megerősítése, valamint exportképességük növelése.

6 gyártó-tervező páros kapott támogatást az MDDÜ design LAB inkubációs programján

A programnak köszönhetően tehetséges tervezők ötletei találkozhatnak professzionális gyártókkal, és közösen alkothatnak egyedi és versenyképes termékeket.

Harmadik alkalommal valósul meg a design LAB

A végső döntés értelmében hat pályamű kapott lehetőséget szériaérett terméke sorozatgyártásának megkezdésére. A támogatást nyert projektek augusztus elsejével átléptek a hathónapos megvalósítási fázisba, amelynek végén, 2023 januárjáig elkészülnek a véglegesített, értékesítésre szánt termékek.

Magyar tervezők és iparművészek a nemzetközi hírnév kapujában

A több mint százezer látogatót vonzó milánói Alcován mutatkozhattak be a magyar design márkái.

Öt gyártó-tervező párossal indult el a design LAB curated by Rossana Orlandi inkubációs program

A Magyar Divat & Design Ügynökség 2020-ban azzal a céllal indította el első design LAB programját, hogy ösztönözze a kreatív szcéna szereplői közötti együttműködéseket. Az inkubációs program minden évben eredményesen kapcsolja össze a gyártók és tervezők munkáját és teremt lehetőséget arra, hogy ...

Az üzleti készségek fejlesztését erősítette az MDDÜ design START mentorprogramja

"A design START egy kiforrott mentorprogrammá fejlődött, amit a mentorált formatervezők pozitív visszajelzései is megerősítenek számunkra. Mindez azt mutatja, hogy a szakmai támogatásunk, az elméleti és a gyakorlati tapasztalatok ötvözése, valamint a magyar designerek egyedülálló kreativitása mé...

Hat designmárka fejlődését segítette az immár negyedik alkalommal megrendezett design SPEED mentorprogram

„Egy márka esetében kulcsfontosságú a márkaépítés mielőbbi elsajátítása és a márka pozícionálása ahhoz, hogy versenyelőnyre tegyen szert a jövőben."

Copyright © 2013- | Minden tartalom jogvédett. Ászf
www.anoidivat.hu | Elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Vissza a lap tetejére